loading...
پاتوق سرگرمی تفریحی اجتماعی
fun بازدید : 174 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (0)
بهترین سبک لباس پوشیدن لباس پوشیدن به سبک سبک لباس پوشیدن سبکهای لباس پوشیدن لباس پوشیدن کیت میدلتون سبک لباس کیت میدلتون ارایش کیت میدلتون لباس مدل کیت میدلتون

لباس پوشیدن به سبک کیت میدلتون Kate Middleton

لباس جدید Kate Middleton در مراسم گالری ملی پرتره لباس جدید Kate Middleton در مراسم گالری ملی پرتره Kate Middleton با تازگی در مراسمی که در گالری ملی پرتره برگزار شده بود با لباس بسیار زیبایی ظاهر شد.
kate middleton بعد از این که از مسافرت زمستانی برگشتند، در مراسمی که در گالری ملی پرتره برگزار شده بود، شرکت کرد. 

k02.jpg (410×625)
k03.jpg (409×1000)

k06.jpg (410×294)

او در این مراسم لباس سورمه ای تیره بسیار زیبایی به تن کرده بود و گردنبد ملکه انگلیس را به گردن داشت. این گردنبند شامل 28 قطعه الماس سفید بسیار زیبا است

k07.jpg (410×358)



تهره و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ

لباس جدید کیت میدلتون Kate Midelton در مراسم خیریه لباس جدید کیت میدلتون Kate Midelton در مراسم خیریه کیت میدلتون Kate Midelton 31 ساله این بار در یک لباس کوتاه مشکی رنگ که از جنس تور بود دیده شد. او یک کیف دستی بسیار کوچک به رنگ قرمز هم به دست داشت که این بر جذابیت مدل لباس پوشیدن او افزود.
در مراسمی که از سوی موسسه خیریه در باغ ویکتوریا در لندن و در تاریخ پنجشنبه 28 نوامبر برگزار گردید کیت میدلتون Kate Midelton هم دعوت داشت . این بانوی 31 ساله این بار در یک لباس کوتاه مشکی رنگ که از جنس گیپور بود دیده شد. او یک کیف دستی بسیار کوچک به رنگ قرمز هم به دست داشت که این بر جذابیت مدل لباس پوشیدن او افزود.
 
میدلتون Midelton ، برای گفتگو با میهمانان و بازدید از آنها بر روی فرش قرمز رفت و عکس های زیادی از او گرفته شد. او اعلام کرد که حامی یک سازمان خیریه از سوی ورزشکاران برای انجام حمایت های مالی از سوی آنها می باشد. او در این مهمانی بدون همسرش ویلیام شرکت کرد، چرا که همسرش به احتمال زیاد در خانه مانده و از پسر 4 ماهه اشان به نام جورج مراقبت کرده است.
 
یک منبع موثق خبر داده است که این زوج به فکر بالا بردن تعداد فرزندان خود می باشند ، بدون آنکه از پدر و مادر و یا هر پرستاری کمک بخواهند. آنها گفته اند : ما دوست نداریم در تربیت و نگهداری از فرزندانمان به کسی متکی باشیم.




تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ
هزینه های کیت میدلتون برای آرایش و زیبایی هزینه های کیت میدلتون برای آرایش و زیبایی مادر شوهر دوشس كامیلا Duchess Camilla ماساژ صورت با استفاده از نیش زنبور را به كیت پیشنهاد داده است و حالا كیت سخت عاشق و گرفتار این كار است .

اگر به موهای كاملا ً فر شده  و براق كیت میدلتون حسودی می كنید می توانید با فكر كردن به این حقیقت كه آراستگی بی عیب و نقص وی ارزان بدست نمی آید خودتان را آرام نمایید .

بر طبق گزارش US Weekly كیت هفته ای 3 بار به سالن مورد علاقه اش  با نام Richard Ward Hair و Metrospa می رود  كه هر بار سشوار كشیدن در این سالنها هزینه 75 دلاری برای وی در بر خواهد داشت . یك منبع آگاه به US گفت : كیت گذراندن وقت در سالن را دوست دارد و همه افراد سالن آشنایی دیرینه ای دارد بنابراین بودن در آنجا برایش آرامش بخش است .
وقتی از اعضای یك خانواده سلطنتی باشید ظاهر اهمیت خاصی پیدا می كند. در حقیقت می توان گفت ظاهر افراد یعنی همه چیز .

میدلتون كه به طور دائم سوژه عكاسان قرار دارد می بایست زیبایی و كلاس خود را حفظ كند بنابراین بطور طبیعی پوست ،آرایش ، ناخن  و موهایش همگی می بایست بی عیب و نقص باشد.

كمی عمیق تر زیبایی كیت را مورد بررسی قرار می دهیم تا ببینیم چه هزینه ای صرف زیبایی  و آراستگی خود می كند . محصولات مورد علاقه وی را جمع كرده ایم و هزینه سالانه زیبایی اش ، عادتهای كلی و تاریخ انقضای لوازم آرایشش را برآورد كردیم . 
مو  1 - هزینه سشوار كشیدن در سالن ریچارد وارد Richard Ward  هفتاد و پنج دلار می باشد . با احتساب 3 بار سشوار كشیدن در هفته هزینه سالانه وی چیزی در حدود 11732 دلار می باشد . 
2 - بر طبق گزارش ELLE UK كیت پس از هر بار سشوار خشك موهایش را كراتینه می كند . هزینه 3 بار كراتینه كردن مو در هفته 1720 دلار می شود . 
3 - كوتاه و مرتب كردن مو 242 دلار می باشد . با احتساب هر 6 هفته یك بار هزینه سالانه مرتب كردن موهایش 2000 دلار می باشد . 
4 - ریچارد وارد در گفتگو با روزنامه دیلی میل Daily Mail  گفته است كه موهای كیت را با استفاده از رنگهای ارگانیك سیمبیو  Symbio  و فونته Fuente مارك اورئال L,Oreal  رنگ می كند. لو لایت كردن  كامل سر در این سالن 376 دلار می باشد . با احتساب هر 6 هفته یك بار سالانه 3008 دلار هزینه در بر خواهد داشت . 
5 - بلا شوگار BellaSugar مدیر برنامه های آرایش و پیرایش كیت نرم كردن مو با استفاده از محصولات شركت Kérastase را دوست دارد كه هر بار آن هزینه ای بین 30 تا 20 دلار در بر خواهد داشت . در صورت انجام ماهانه این درمان هزینه سالانه  330 دلاری برای او دارد . 
آرایش  آرایش روز عروسی را كیت خودش انجام داد كه تجربه هایی برایش دربر داشت . در اینجا لیست محصولاتی را كه خریداری كرده است را می آوریم :  _ های لایتر پوست صورت مارك YSL به قیمت 40 دلار  _ ریمل مارك LancomeHypnose به قیمت 26 دلار  _ مرطوب كننده پوست مارك Lancome به قیمت 60 دلار  _ مرطوب كننده شامپویی بدون چربی با SPF 20 مارك Laura Mercier به قیمت 42 دلار  _ كرم پودرمارك Bobbi Brown به قیمت 46 دلار  _ رژ گونه  مارك Bobbi Brown به قیمت 24 دلار  _ پودر پنكیك  براق كننده مارك Bobbi Brown به قیمت 39 دلار  _ سایه های چشم  ماركهای Ivory , Slate , Rockstar  هر كدام به قیمت 21 دلار  _ خط چشم  مشكی با ماندگاری بالا مارك Bobbi Brown به قیمت 22 دلار  _ رژ لب صورتی مارك Bobbi Brown به قیمت 23 دلار  _ برق لب كریستالی مارك Bobbi Brown به قیمت 17 دلار  در صورتی كه همه اقلام آرایش فوق را 3 بار در سال خریداری نماید هزینه سالانه آرایش وی 1206 دلار خواهد بود . 
مراقبتهای پوستی  كیت میدلتون برای مراقبتهای پوستی خود هواخواه محصولات سوییسی با نام Karin Hergoz می باشد . مدیر عامل شركت در مصاحبه با Style.com در مورد آیتم های مورد علاقه كیت را این گونه بر شمرده است :
_ پاك كننده حرفه ای با قیمت 50 دلار
_ ترمیم كننده پوست با نام تجاری Vita-A-Kombi 1 به قیمت 76 دلار
_ كرم برطرف كننده آكنه و جوش صورت با نام تجاری Vita-A-Kombi 3  به قیمت 32 دلار
_ كرم اكسیژن رسانی به پوست به قیمت 54 دلار .

خرید این اقلام هر 3 ماه یك بار سالانه هزینه ای 848 دلاری در بر خواهد داشت . دیلی میل Daily Mail می گوید مادر شوهر دوشس كامیلا  Duchess Camilla  ماساژ صورت با استفاده از نیش زنبور را به كیت پیشنهاد داده است  و حالا كیت سخت عاشق  و گرفتار این كار است . با انجام ماهانه این ماساژ سالانه 3120 دلار خرج برای كیت خواهد تراشید . 
بر طبق گزارش تلگراف Telegraph كیت كرم مرطوب كننده صورت روز خالص و طبیعی  نیوا را در Boots به قیمت 8 دلار خرید . با احتساب خرید این كرم هر 3 ماه یك بار هزینه سالانه 32 دلاری برای كیت در بر خواهد داشت .   
ناخن ها  قبل از برگزاری مراسم عروسی سلطنتی كامیلا، کیت را به سالن جو هانسفورد Jo Hansford Salon  برد تا ترمیم و آرایش ناخنهایش را به مارینا ساندوال Marina Sandoval  بسپارد . آنها از برق ناخن Essie's Allure  استفاده كردند . در این سالن اجرت مانیكور كردن ناخن 58 دلار و اجرت پدیكور كردن ناخن 76 دلار می باشد . با احتساب مانیكور و پدیكور كردن ناخن ها هر دو هفته یك بار هزینه سالانه آرایش ناخنها  3484 دلار می باشد . 
برنزه كردن پوست  كیت میدلتون و خواهرش هر دو برنزه كردن را دوست دارند . بلاشوگار Bellasugar  اعتراف می كند كه هزینه برنزه كردن معمول آنها 108 دلار می باشد و اگر هر دو هفته یك بار این كار را انجام دهند هزینه سالانه برنزه كردن پوست 2832 دلار می باشد . 
عطر  میدلتون در روز عروسی اش از عطری با نام تجاری White Gardenia Petals تولید شركت Illuminum  را به خود زده بود . قیمت هر شیشه این عطر  150 دلار می باشد كه با احتساب خرید دو شیشه از این عطر سالانه 300 دلار خرج برای كیت خواهد داشت . 
دندان  بر طبق گزارش دیلی میل Daily Mail کیت به ارتودونتیستی به نام دكتر دیدیر فیلون Dr. Didier Fillion مراجعه كرد تا با استفاده از  تكنولوژی 3 بعدی فاصله بین دو دندان جلویی اش با سیمهای لینگوالش را پر كند .  هزینه مشاوره 157 دلار بوده است و برای درمان می بایست هزینه ای در حدود 7000 دلار را متقبل گردد كه بطور كلی 7157 دلار می گردد .  با این حساب هزینه سالانه زیبایی كیت میدلتون 37728  دلار می باشد . اما ما فكر می كنیم  با هر هزینه ای او خوشكل و زیبا به نظر می رسد . 



تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ www.seemorgh.com/lifestyle اختصاصی سیمرغ درخشش کیت میدلتون در پیراهنی که به چشم همه آشنا بود!! درخشش کیت میدلتون در پیراهنی که به چشم همه آشنا بود!! دوک و دوشز کمبریج ، لباس رسمی شان را برای مراسم اعطاء نشان نظامی دوشنبه در موزه سلطنتی جنگ لندن پوشیدند.


دوک و دوشز کمبریج ، لباس رسمی شان را برای مراسم اعطاء نشان نظامی دوشنبه در موزه سلطنتی جنگ لندن پوشیدند.  کیت میدلتون 29 ساله برای آماده شدن در این مراسم، دویاره سراغ طراح لباس عروسی اش رفت. میدلتون هنگام اعطاء نشان افتخار به یازده عضو نیروهای مسلح سلطنتی بریتانیا به خاطر شجاعتشان در طول جنگ، در پیراهن زیبای مخمل مشکی که توسط الکساندر مک کوئین Alexander McQueen  طراحی شده بود، میدرخشید.
دامن موجدار و رقصان و یقه قلبی شکل چین دار پرنسس آینده به زیبایی جلوه میکند. به نظر میرسد که نمای خوش اندامش یک بار دیگر برای همه ثابت کرده باشد که میدلتون باردار نیست. طراحی جالب توجه این لباس دکلته، شانه های خوش فرم میدلتون را نمایان میکند.


شاید احساس میکنید این طراحی به نظرتان آشناست؟ بله، پیراهن دوشز با سبک کاملاً مشابه اطلسی پرنسس دایانا Princess Dianaقابل مقایسه است که سی سال پیش در اولین مراسم عمومی نامزدی اش با شاهزاده چارلز Prince Charles  در سال 1981 پوشید. دایانا وقتی که لباس دکلته مشکی طراحی شده توسط الیزابت و دیوید امانوئل Elizabeth and David Emanuel را پوشید نوزده ساله بود. بعداً لباس عروسی اش را نیز آنها طراحی کردند. 



الیزابت امانوئل در مورد لباس پرنسس دایانا گفته است :" این تغییر شکل باور نکردنی بود. ظاهر او نمایانگر موقعیتش یعنی مربی مهد کودک بود اما اکنون شبیه یک ستاره سینما شده است." مطمئناً میتوانیم بگوییم که مسحورکنندگی دایانا با انتخاب لباس دکلته مشکی، بی شباهت به جذابیت فوق العاده هم اکنون میدلتون در این لباسش نیست. سال گذشته لباس دایانا در مزایده به قیمت بالای 300000 دلار در یک موزه مد در شیلی فروخته شد.



دوشز کمبریج لباسش را با یک سرویس جواهر مسخ کننده ست کرد. مجلهELLE UK میگوید به گفته کاخ سنت جیمز (St. James's Palace ) ، گردنبند شکوفه ستاره ای الما س و یاقوت و دستبند و گوشواره های ست شده هدیه های عروسی از طرف دوست خانوادگی او بودند.
کفش پاشنه بلند سیاه با برند پرادا Prada ، کیف دستی مشکی و حلقه نامزدی یاقوت و الماس که به پرنسس دایانا متعلق بود مجموعاً جشن روز عید را کامل کرد.
تنها زمان مشخص خواهد کرد که آیا لباس میدلتون اصالت خود را حفظ خواهد کرد یا خیر؟
بهترین لباس کیت میدلتون بعد از عروسی سلطنتی  بهترین لباس کیت میدلتون بعد از عروسی سلطنتی این لباس شب شیک و زیبا از مجموعه جدید طراح مد بریتانیایی Jenny Packham است.

کیت میدلتون در لباسی بسیار زیبا به رنگ آبی سیر در کنسرت جشن المپیک لندن حضور یافت. تا به حال تمام انتخاب لباسهای کیت تحسین انگیز بوده اما این لباس جدید از همه انتظارات پیشی گرفت. این لباس شب شیک و زیبا از مجموعه جدید طراح مد بریتانیایی Jenny Packham است. بهترین ویژگی لباس کیت بدون شک جزئیات پشتش هست. کیت این لباس خیره کننده را با یک جفت کفش Jimmy Choo و کیفی همرنگ ست کرده بود.















گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ www.seemorgh.com/lifestyle ارسالی کاربران


منبع:mod20.ir
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5199
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 85
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 415
  • آی پی دیروز : 463
  • بازدید امروز : 6,866
  • باردید دیروز : 823
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 61,385
  • بازدید ماه : 61,385
  • بازدید سال : 927,604
  • بازدید کلی : 4,801,271