loading...
پاتوق سرگرمی تفریحی اجتماعی
fun بازدید : 99 چهارشنبه 05 فروردین 1394 نظرات (0)
اس ام اس عاشقانه اس ام اس اس ام اس جدید اس ام اس خنده دار اس ام اس تولد اس ام اس دلتنگی اس ام اس زیبا اس ام اس تبریک تولد اس ام اس باحال اس ام اس عاشقانه جدید اس ام نیمه شعبان اس ام نیمه شب اس ام نیمه شعبان 92 اس ام نیمه شعبان 91 اس ام اس نیمه شبی اس ام اس نیمه شعبان91 اس اس اس عاشقانه اس اس اس خنده دار اس اس اس تولد اس اس اس غمگین اس اس اس جدید اس اس اس باحال اس اس اس شب یلدا اس اس اس تبریک تولد اس اس اس عاشقانه جدید اس اس اس خفن اس اس نیمه شعبان ام اس نیمه شعبان

اس ام اس نیمه شب جدید (2) , سری جدید اس ام اس های نیمه شب جدید

بیشتر در اس ام اس

اس ام اس نیمه شب جدید
*
ببخشید این وقته شب مزاحمت شدما ولی میخواستم نظرتو بدونم آخه واسم مهمه که تو چی دوست داری!‏
میخواستم بدونم به نظرت ماکارانی با سویا خوشمزه تره یا گوشت؟؟؟
*
*
لالایی لا لا بخواب ای گل نازم
که واسه چشای تو قصه می سازم
لالایی لا لا بخواب ای گل سوسن
همه فرشته ها روتو می بوسن
*
*

اس ام اس نیمه شب جدید

*
*
مثل یه گنجیشک کوچیک اروم بخواب مهربونم
چشماتو رو هم بذار من اینجا بیدار میمونم
کابوس رو زندون میکنم خواب بد رو میسوزونم
حافظ خواب تو میشیم منو خدای خوب دل
چشمهاتو فردا میبینم خوب بخوابی شبت به خیر
*
*

اس ام اس نیمه شب جدید

*
*
خوابی؟دلم می خواد آروم خوابیده باشی، بی ترس، بی دلهره، بی دلتنگی
دلم می خواد وقتی خوابی اونجا باشم، دم در وایسم، سرمو بچسبونم به چارچوب، نگات کنم
خوب بخوابی گلم
خوابای رنگی ببینی
*
*

اس ام اس نیمه شب جدید

*
*
پرده چشماتو آروم میکشم روی چشات
بوسه دوستت دارم رو میگیرم از گونه هات
شب به خیر احساس من . . .
*
*

اس ام اس نیمه شب جدید

*
*
امیدوارم امشب که می خوابی سفر زیبایی داشته باشی به دنیای رویاهاعزیزترینم،
تا برگردی به انتظارت بیدار میمونم . . .شبت بخیر
*
*

اس ام اس نیمه شب جدید

*
*
ای گل سرخ پاییزم شبت به خیر عزیزم
بوسه به پات میریزم شبت به خیر عزیزم
وقت لالایی گفتنه تو خوب بخوابی عشق من
عشقو به پات میریزم شبت به خیر عزیزم
*
*
بیدارشو….بیدارشو یه لبخند بزن دوباره بخواب!!!!!!
انجمن مردم آزاری
شیفت شب
اس ام اس نیمه شب جدید & (: :*) (*:
*
*

اس ام اس نیمه شب جدید

*
*
ای بابا من باید هر شب مثل خل ها اس ام اس بدم بیدارت کنم
خپ خودت بیدار شو دیگه
*
*
گاهی نمیتونم تشخیص بدم
که من واقعا الان گشنمه
یا فقط حوصلم سر رفته !
*
*

اس ام اس نیمه شب جدید

*
*
زود باش بیدار شو پشه داره نیشت میزنه!!!. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .بی خیال رفت حالا ارامش و خونسردی خود را حفظ کرده و سعی کنید دوباره بخوابید.
*
*
تا حالا نیمه شب دیدی؟
‏.
‏.
‏.
‏.
میدونستم ندیدی واسه همین بیدارت کردم ببینی خیلی قشنگه ‎ اس ام اس نیمه شب جدید
*
*

اس ام اس نیمه شب جدید

*
*
سلام…. ببخشید این وقت شب مزاحم شدم ، یه سئوال مهم ازتون داشتم: چرا آدمها از خجالت آب میشن ؟ چرا نوشابه نمیشن ؟ یا دوغ حتی ؟؟؟
*


منبع:topnaz.com
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5199
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 54
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 411
  • آی پی دیروز : 463
  • بازدید امروز : 5,598
  • باردید دیروز : 823
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 60,117
  • بازدید ماه : 60,117
  • بازدید سال : 926,336
  • بازدید کلی : 4,800,003