loading...
پاتوق سرگرمی تفریحی اجتماعی
fun بازدید : 79 جمعه 29 اسفند 1393 نظرات (0)
بهترین مکان برای ماه عسل بهترین مکان برای مسافرت بهترین مکان برای مسافرت در تابستان بهترین مکان برای مهاجرت بهترین مکان برای زندگی بهترین مکان برای مسافرت در نوروز بهترین مکان برای مسافرت عید بهترین مکان برای تولد بهترین مکان برای سرمایه گذاری بهترین مکان برای مسافرت در زمستان بهترین مکان برای تعطیلات بهترین مکان برای تعطیلات

بهترین مکان های برای تعطیلات کریسمس

معرفی بهترین مکان های گردشگری بار تعطیلات سال نوی میلادی

اگر در این فصل و برای تعطیلات کریسمس قصد سفر دارید، شاید انتخاب شما یکی از کشورهای پیشنهادی ما باشد. می دانیم، سفر به این کشور ها آسان و به این ارزانی ها نیست!

1. هاوایی
هاوایی، از محبوبترین و بهترین مقصدهای کریسمس است، جایی است که تنها نشستن و تماشا کردن طبیعت زیبایش رضایت خاطرتان را جلب خواهد کرد. نیویورک، با بهترین هتل ها، غذاهایی بی نظیر، و طبیعت شگفت انگیزش، از بهترین مکان ها برای گذراندن تعطیلات کریسمس است. اگر شانس سفر به هاوایی را پیدا کردید، برای تبریک کریسمس جمله «Mele Kalikimaka» را بخاطر بسپارید!

بهترین مکان های برای تعطیلات کریسمس

 2. نیویورک سیتی
نظرتان در مورد اسکی روی یخ و خواندن «سرود کریسمس» در «راکفلر سنتر» منهتن چیست؟ این یک شانس بزرگ است که تنها در نیویورک می توانید داشته باشید. سری به «الیس آیلند» بزنید و مجسمه آزادی را تماشا کنید. سپس در سالن های باشکوه کتابخانه عمومی نیویورک (که از شاهکارهای معماری است) قدم بزنید. برای شام کریسمس انتخاب از بین 1000 نوع رستوران حقیقتا کار دشواری است. کالسکه سواری در «سنترال پارک» در نیمه های شب فراموش نکنید!

بهترین مکان های برای تعطیلات کریسمس

 3. پراگ، جمهوری چک
در 25 دسامبر هر ماه میدان «اولد تاون» در مرکز پراگ شور و هیجان خاص خود را دارد. فروشگاه های باز و انواع سرگرمی ها و چشم اندازها این شهر را بسیار زنده و جذاب کرده است. پراگ به طور کلی، از بهترین مقصدهای سفر در اروپای شرقی در طول سال است. اما در ماه دسامبر حقیقتا دیدنی تر است.

بهترین مکان های برای تعطیلات کریسمس

  4. پاریس، فرانسه
شهر نورانی پاریس در ماه دسامبر حتی پر نور تر از همیشه می شود. بعد از ظهرتان را در خیابان اعیان نشین «شانزه لیزه» (زیباترین خیابان جهان) قدم بزنید و حتی اگر قصد خرید ندارید، ویترین مغازه ها را تماشا کنید. اگر به سرگرمی های خانوادگی علاقه مندید، «دیزنی لند پاریس» را به شما توصیه می کنیم.  از موزه با عظمت «لوور»، با آنهمه چراغانی های کریسمس دیدن کنید.

بهترین مکان های برای تعطیلات کریسمس

  5. سِبو، فیلیپین
شاید در هیچ جای دنیا مانند فیلیپین مراسم کریسمس را بجا نیاورند. این جشن در فیلیپین، از اوایل سپتامبر آغاز می شود و تا اوایل ژانویه به طول می انجامد. در طول مدت تعطیلات، غذا و خانواده دو عنصر جدایی ناپذیرند. اگر دوست و یا خویشاوندی در فیلیپین دارید که در این ایام شما را به آنجا دعوت می کند، از این شانس استقبال کنید تا گرم ترین و لذیذ ترین کریسمس عمرتان را تجربه کنید.

بهترین مکان های برای تعطیلات کریسمس

 6.  سیدنی، استرالیا
در فصل کریسمس کنسرت های بسیاری در مرکز سرگرمی های سیدنی « Sydney Entertainment Centre » برگزار می شود. یکی دیگر از کارهایی که بسیار توصیه می شود، قدم زدن در صبح زود و عبور از «پل بندرگاه سیدنی» است. علاوه بر آن، سفر دریایی شبانگاه و دیدن کردن از مناظر دیدنی، و شام خوردن بر فراز این شهر حقیقتا لذت بخش است.

بهترین مکان های برای تعطیلات کریسمس

  7.  هِلسینکی، فنلاند
هِلسینکی یکی از پایخت هایی است که به اندازه شایستگی اش، در دنیا شناخته شده نیست. در خیابان Aleksanterinkatu, (در مرکز این شهر) دنیای قصه های پریان در ما زنده می شود.  با آواز کریسمس و دیگر کنسرت ها، و بخصوص جشن سال نو در میدان «سنا» با تمام وجود روح کریسمس را می توان حس کرد.

برای اطلاع از به روز شدن تاپ ناز، تولبار را با یک کلیک نصب کنید. ( برای نصب کلیک کنید )

جدیدترین مطالب

تا حالا این همه دختر و پسر مجرد یجا دیده بودین؟ این دختر زیباترین چهره و اندام دنیا را دارد +عکس عکس های زنان خوش اندام با زیباترین مدل لباس! عوارض وحشتناک خودارضایی بر دختران! +عکس دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین بنام عاشقم باش عکس بازیگران و هنرمندان در کنار سفره هفت سین 94 طرز تهیه شیرینی نارگیلی با آرد کی روش ممنوع الخروج شد / واکنش کی روش به این خبر کلاه قرمزی و عکس های کلاه قرمزی اس ام اس ویژه دید و بازدید نوروز مدل آرایش چشم مخصوص چشم های ریز آداب تحویل سال نو فال روزانه | فال امروز شما سریال های مورد دار و مشکل دار سال 93! چند عکس خنده دار و بامزه به مناسبت سال جدید متن و جمله های زیبا برای تبریک عید نوروز دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی، مرتضی پاشایی، سعید شهروز، رضا صادقی، محمد علیزاده اگر استخوان های سالم قوی و محکم میخواهید بخوانید عکس و تصاویر بازیگران در شبکه اجتماعی (67) بهترین دعا در لحظه تحویل سال کی روش استعفا داد / سرمربی بعدی کیست؟ مادر حسن روحانی رییس جمهور درگذشت آموزش بستن گیس جلو مو دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی نام تن سپرده به باد دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی بنام حس عجیب استاتوس و اس ام اس خنده دار نوروز 94 تاریخچه عمو نوروز و حاجی فیروز دانلود آهنگ بنیامین بهادری به نام بوی عید جمله های رمانتیک برای استاتوس پیام نوروزی باراک اوباما چه بود؟ توصیه های نوروزی آنا نعمتی دانلود آهنگ بوی عیدی از فرهاد افراد افسرده می توانند رابطه جنسی داشته باشند؟ رد شایعه رابطه آزاده نامداری و احسان علیخانی در اینستاگرام پنج روش برای داشتن ناخن های سالم و زیبا سوتی و اشتباهاتی که روی پوست و مو مرتکب می شوید

آنچه داغ است

اگر هنوز مجردی پس کلیک کن بیاتو!! فقط در 45 روز بدون عمل جراحی بینی خود را کوجک کنید چطور در طول سه روز وزن کم کنیم؟ (باورنکردنیه) جدیدترین مدل مانتو دخترانه و زنانه عکس های لو رفته زن چاق در مترو تهران دخترها عاشق اینا هستند / تصاویر باحال این دختر عجیب ترین اندام دنیا را دارد! +تصاویر زیباترین دختران جهان در سواحل آنتالیا + تصاویر جدیدترین مدل لباس زنانه و دخترانه داستان سریال فاطما گل و عکس بازیگران خلاصه قسمت آخر سریال فریحا و عکس بازیگران عکس بازیگران ایرانی و همسرانشان +جدید قسمت آخر سریال روزی روزگاری و دانلود آهنگ کلیپ دوربین مخفی در آرایشگاه و شیطنت دخترها خلاصه قسمت اخر سریال در انتظار آفتاب عکس قسمت اخر سریال سعید و شورا عکس بازیگران سریال برگ ریزان کشور زیبای مالزی / سفر به مالزی سفر به اسپانیا زیباترین کشور اروپا عکس های 10 شهر زیبای برفی عکس های جالب از کلیسای یخی عکس های قلعه بدروم ترکیه عکس های شهر قرون وسطایی پالمانوا تصاویر قلعه تاریخی آشفورد در ایرلند تصاویر مقبره بی‌بی کا در هند عکس های مسجد شاکرین در استانبول عکس های قصر زیبا روی صخره سنگی در یمن جزیره زیبای کرت در یونان +تصاویر عکس های معدن شعله ور هندوستان کشور زیبای نروژ +تصاویر معرفی 10 کشور تمیز دنیا بهترین مکان های برای تعطیلات کریسمس مکان های تاریخی چین +تصاویر 10 مکان گردشگری آلمان ارسال نظر

ایمیل شما در نظر منتشر نخواهد شد

بهترین مکان های برای تعطیلات کریسمس فال حافظ مشترک ایمیلی سایت شوید گوگل پلاس تاپ ناز عکس بازیگران عکس خنده دار آهنگ فاطما گل عکس عاشقانه مدل مانتو مجلسی مدل مو تعبیر خواب افسانه خورشید و ماه همسریابی کلیپ رقص مدل لباس مجلسی تبادل لینک بستن بهترین مکان های برای تعطیلات کریسمس بستن بهترین مکان های برای تعطیلات کریسمس بهترین مکان های برای تعطیلات کریسمس جدیدترین مدل لباس ها، دانلود آهنگ، عکس بازیگران، اطلاعات فیلم و سریال، اس ام اس، کلیپ در تاپ ناز استفاده از مطالب اختصاصی سایت با ذکر نام تاپ ناز و لینک Topnaz.Com مجاز می باشد. ss
منبع:topnaz.com
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5199
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 95
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 422
  • آی پی دیروز : 463
  • بازدید امروز : 8,942
  • باردید دیروز : 823
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 63,461
  • بازدید ماه : 63,461
  • بازدید سال : 929,680
  • بازدید کلی : 4,803,347